RAKTÁR MENEDZSMENT

A raktármenedzsment nem egy egyszerű drón felmérési szolgáltatás.

Komplett rendszerkiépítést és alkalmazást követel meg.

Éppen ezért csak olyan vállalatoknak ajánljuk, akik készek átlépni egy olyan határt, mely a professzionális, precíziós készletgazdálkodás világába emeli őket.

A rendszer alkalmazása rengeteg pénzt, időt és energitát spórol meg a vállalatnak, illetve a logisztikáját emeli professzinális szintre. 

ITT KÉRHET INFORMÁCIÓT SZOLGÁLTATÁSUNKRÓL

HOGYAN MŰKÖDIK A SZOLGÁLTATÁSUNK?

Nem csupán egy drónos szolgáltatásról van szó. A szakmában dolgozó szakemberek segítségével felmérjük a raktár jelenlegi működési elvét. Majd a működési elvnek megflelően, a szakági vezetőség segítségével, az üzemeltetés megzavarása nélkül átültetjük a készletgazdálkodást a precíziós raktár menedzsment világába.

Ez a folyamat rengeteg előkészületet igényel, melyek sok tárgyalással és egyeztetéssel járnak, hogy a végén a raktár menedzsment hibátlanul és korszerűen működhessen.

A készletező drónokat a vállalkozásnak kell megvennie, de az üzemeltetés, már tárgyalás alapján dőlhet el, kinek a privilégiumába tartozzon.

Magát, a drónokkal történő munkavégzést is tudjuk a vállalathoz kiközvettett képzett szakemberekkel végeztetni, de akár a vállalat saját embereit is ki tudjuk képezni erre a munkára.

A rendszer átalakítása nem csupán a raktári munkákra terjed ki, hanem egy kereskedelmim cégnél az iroda szoftverekre, a termékgyártó vállalatoknál pedig a termelési részen, a csomagolási és logisztikai jelzések részeire is.

MIBEN SEGÍTHET EZ A RENDSZER?

  • a vállalat raktár menedzsmentjét professzionális szintre emeli;
  • minimalizálódik az emberi tévedési lehetőség;
  • pontos és gyors raktárkészlet ellenőrzések hajthatóak végre, akár napi szinten többször is (raktár mérettől függően);
  • a termelési és logisztikai részlegek munkáját sokkal pontosabban összehangolja és irányíthatóbbá válik a gyártás ütemezése;
  • egy kereskedelmi, vagy logisztikai elosztó központ bejövő megrendeléseinek és a kimenő teljesítéseinek, de ugyan úgy a bejövő/kimenő készletek összehangolása és működése nagyon nagy mértékben javul;
  •  a munkaerőhiány áthidalását is lehetővé teszi (műszakonként, pár jól kiképzett drónkezelő, akik képesek a drónokat programozni is a tevékenységre és az aktuális feladatokra, képesek az egész redszert kezelni).

KINEK AJÁNLJUK EZT A RENDSZERT?

Célcsoportunk azok a kereskedelmi raktárbázisok, elosztóközpontok, vagy termékgyártó vállalatok...

  • akik gyors, pörgős készletkezelésekkel dolgoznak;
  • akik a munkájuk során, a befogadási és a kiadási oldalon is jelentős adminisztratív és összehangolt rendszerelemző feladatokat igényelnek;
  • akik nap, mint nap több tucat kamiont indítanak útjára a telephelyükről;
  • akik a munkerőhiány, vagy a megfelelően képzett szakember hiány miatt, problémákkal állnka szembe a hatékony működéssel kapcsolatosan.


KÉRJÜK, HOGY ITT ÉRDEKLŐDJÖN A SZOLGÁLTATÁSUNKRÓL!


© 2024 Dizájn Műterem Kft,  1013 Budapest, Clark Ádám tér 1.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el
Sütiket használunk, hogy biztosítsuk a weboldal megfelelő működését és biztonságát, valamint hogy a lehető legjobb felhasználói élményt kínáljuk Neked.

Haladó beállítások

Itt testreszabhatod a süti beállításokat. Engedélyezd vagy tiltsd le a következő kategóriákat, és mentsd el a módosításokat.

Az alapvető sütik elengedhetetlenek weboldal biztonságos és helyes működéséhez, valamint a regisztrációs folyamathoz.
A funkcionális sütik megjegyzik a weboldallal kapcsolatos preferenciákat és lehetővé teszik annak testreszabását.
A teljesítmény sütik figyelik a weboldal teljesítményét.
A marketing sütik lehetővé teszik, hogy mérjük és elemezzük weboldalunk teljesítményét.